četvrtak, 7. prosinca 2017.

Savijača s tikvicama(tikvina pogača

Na ovaj način mi radimo tikvine pogače-ali pošto nam je sad vrt pun tikvica,napravila sam savijaču s njima....Pola s makom,pola s grizom....Znači može i s tikvama i tikvicama....

SASTOJCI
1 pakovanje gotovih kora za savijače
2-3 KG tikvica(bez koštica-samo meso i kora od tikvicaa)
1 m.ž soli



premaz za kore
1 dcl mješavine ulja i vode

1 nadjev
2 v.ž pšeničnog griza
1 jaje

2 nadjev
2 v.ž maka
1 jaje
1 vanilin šećer



preljev
oko 2-3 dcl kiseloga vrhnja
1 jaje

posip
šećer u prahu

PRIPREMA
Tikvice operemo,prerežemo po dužini i žličicom izvadimo koštice.Obavezno stavite barem 2-3 kilograma jer se kod tiskanja soka iz njih-tikvice jako stisnu i ispadne ih malo.Neka vam ostane korica(ne je guliti)i unutrašnjost-tj.meso od tikvici.Sitno je naribajte i posolite ,te ostavite oko 20 minuta.Istisnite rukama višak tekućine i podijelite ih na 2 dijela.

U 1 dio stavite mak i šećer te jaje,a u drugi griz i jaje-dobro izmiješajte smjese.Pripremite premaz za kore;izmiješajte oko dcl vode i ulja.Stavite po 3 kore jednu na drugu-s tim da svaku koru premažete kistom s vodom i uljem.Ja sam napravila 4 savijače-2 s makom i 2 s grizom.

Nadjev s makom podijelite na pola i od svakog napravite po 1 savijaču.Isto ponovite i s nadjevom od griza i tikvica.Pripremite veliki pleh od električne pećnice(ja ispod stavljam pek papir).Pripremljene savijače stavljajte u pleh jednu do druge.Izmješajte vrhnje i jaje pa mješavinom premažite savijače

Pecite na 200 stupnjeva oko pola sata dok ne dobije lijepu koricu.Po želji posipajte šećerom u prahu kad se ohladi.

Nema komentara:

Objavi komentar