subota, 9. prosinca 2017.

Slani mafini - osnovni recept! Lepi su, mekani i sutradan, dobri i za doručak. Napravljeni u dvije varijante :)

Ove sam pravila sa osnovnim receptom u dve varijante: primorska i kontinentalna. :)
SASTOJCI
OSNOVA
2 jaja
1 čaša jogurta
1/2 čaše od jogurta zejtina
1 ravna kašičica soli
10 punih kašika brašna
1 prašak za pecivo
za punjenje:
sir

 
masline
kapari
origano
kisela paprika
kiseli krastavac
suvo meso

PRIPREMA
1.
Umutiti 2 jaja ili 3 ako su mala, dodati jogurt, ulje, brašno, prašak za pecivo, sir i posoliti.
Testo podeliti na dva dela, u jedan deo staviti seckane masline i kapare, začiniti origanom ili ruzmarinom (ko voli, kako veli betinna), a u drugi deo seckanu papriku iz turšije, krastavčić i malo

 
seckanog suvog mesa ili bilo šta drugo.
2.
Puniti pleh za mafine predhodno dobro podmazan margarinom. Na vrh sam stavljala po kapar ili seckanu papriku, kako bi se razlikovali. Peći u zagrejanoj rerni na 190 stepeni 20 minuta.
Testa ima za 12 mafina.

Ovo je bila  moja varijanta. Osnovu treba iskoristiti i unutra stavljati sve po volji i ukusu. Od raznih seckalica do raznoraznih začina . Mafini su mekani i sutradan, tako da su dobri i za doručak.
Što se tiče papirnatih korpica koje sam stavljala, lepile su se za tek izvađene mafine iz rerne. Kako su se hladili tako se i odlepljivalo. Pošto sam uveče spremala za sutrašnji doručak, nije bilo uopšte problema kod odlepljivanja. Ja ipak preporučujem da se pleh za mafine dobro podmaže margarinom, da se izlije testo i onda se pečeni  samo istresu iz kalupa, kao što i radi moja koleginica koja mi je preporučila osnovni recept. Najbolje je da se malo prohlade onda se lakše vade iz pleha.


Ovi su sa kombinacijom projinog i pšeničnog brašna , više su ispali kao projice ali mera je osnovna sa svežim čeri paradajzom i seckanim vlašcem. Za doručak su odlični.

 http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar