subota, 2. rujna 2017.

BIJELI ROŠČIĆI

Radila sam već svakakve roščiće-to mi je najdraža vrsta keksa...Brzo se i jednostavno spremaju,a ispadne ih puno i svi ih volimo...U glavi sam zamislila nešto skroz jednostavno,fino,samo s bijelom čokoladom....Ispalo je puno bolje nego sam očekivala....Fino,fino!!!

SASTOJCI
35 dag glatkoga brašna
25 dag margarina
1 jaje
12 dag šećera
10 dag ribane bijele čokolade
1/2 vrečice korice naranđe



glazura
10 dag bijele čokolade
1 v.ž ulja



PRIPREMA
Zamijesite tijesto od brašna,šećera,margarina,jajeta,ribane bijele čokolade i korice naranđe.

Pripremite 2 velika pleha od električne pećnice,obložite ih papirom za pečenje.Od ove smjese ja sam napravila 40 roščića-po 20 u svaku tepsiju.Pecite ih 10-tak minuta na 180 stupnjeva.Moraju vam ostati bijeli.

Kad se ohlade ,umačite im vrhove u glazuru od bijele čokolade koju otopite na pari s 1 velikom žlicom ulja.

Izvor:http://www.coolinarika.com/

Nema komentara:

Objavi komentar