ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

Jednostavno i brzo:Pekmez od smokvica

Kupila sam jutros smokvice,  sitnije od šljiva,  nisu baš kao one morske ali ukusne su.  Tek kući sam videla da sam kupila malo više,  pa sam jedan deo skuvala, Taman za palačinke

SASTOJCI
• količina po potrebi smokve
• po potrebi šećer
• cimet
• vanilin šećer



PRIPREMA
Količina smokvi je po vašoj potrebi,  takodje i šećer,  ja nisam dodavala jer su slatke.

Smokvama ogulite kožicu,  malo ih izgnječite štapnim mikserom ili  viljuškom,  one će se ionako raskuvati.



Dodajte vanilin šećer,  cimeta i šećera po želji i kuvajte uz povremeno mešanje  dok se ne zgusne i ne postane malo lepljivo.   Ja sam skuvala u Zepter šerpi,  za pola sata.

Zagrejte rernu pa je isključite i  stavite teglice  na desetak minuta da se ugreju.
Topli pekmez sipajte u tople tegle i zatvorite.

Nema komentara:

Objavi komentar