subota, 3. rujna 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Gu*io sam medicinsku sestru

Otisao sam sa zenom u dom zdravlja na pregled kolena.nesto sam fizicki radio poslednjih meseci pa sam opteretio koleno.sedeli smo u cekaonici kad me je prozvala sestra.usao sam u ordinaciju u kojoj nije bilo nikog.opet sam cekao.u susednoj prostoriji se culo neko suskanje papirima.do mene je dopro zenski parfem.cesto ga koriste ove mladje zenske.nije naivan ni malo,hehe.rekoh ,sigurno je doktorka.cekao sam i dalje.zaculo se lupkanje nanula i odatle u ordinaciju je usla sestra.u,covece!ja se zaledio.visoka,plava,usne napumpane,beli mantil se obavio oko predobrog tela.neki lanac oko vrata sve do si*a.a si*e zbijene jedna uz drugu,preplanule.ja tropa.ni rec da kazem dobar dan i to.ona me pita sta cekam i to,a ja mulac.samo blenem u nju.ona se nasmeja i rece da je sestra i da cemo cekati doktorku.presao sam u drugu prostoriju i seo.ona je prisla stolu sa kompjuterom i unosila neke podatke.tad sam je video iz profila.prava ledja koja se nastavljaju u podignuto,rasno du*e.mantil do iznad kolena,duge,preplanule noge u nekim roze nanulama i to.ja ko deran zevam li zevam.nalakti se ona na sto ,guza uvis,mantil se useko izmedju guz*va,dugi nokti po tastaturi lupkaju.za svojih 42 god.nisam video bolju zensku uzivo.kako li zivi u mom gradu,a niko od mojih drugara nikad da kaze e jel znate onu pi*ku iz doma zdravlja i tako te price.gledam joj u guzu ,u si*e koje pod gravitacijom ispadaju iz mantila,usne stvorene za sve i svasta..aaaaa covece!sva je ko iz nekog skupog por*ica.jes doradjivana al je zato i dobra.kontam sta joj znaci da se tako gu*i kad nisam neki frajer.i nikako da promeni pozu.nalakcena sa tom guzom i sisama i usnama i nesto mi prica a ja blejim i postajem svestan da imam erekciju i da sam prso na tu rasnu zdrebicu.ma sto nisam neki frajer da je startujem,da za*ebem i zenu i sve i da je sati*em danonocno.digao mi se ku*ac opasno.jos poturila ruku pod grudi pa nadigla sise jos vise pa njen parfem jeb*zovan..onda se uspravila i odsetala do neke police a mantil usetao medju guz*ve.kako zvacu.mislim se ova je masina.a ku*ac ce da prsne.sta bih joj radio!okrenu se i vide da balavim.kaze nista,tako svi reaguju na mene i poce da se smeje tim punim usnama.onda je spustila pogled na moj ku*ac i videla da ga stezem preko pantalona.to je iskulirala.a ku*ka je ova,vidim ja.opet je prisla kompu i opet se naguzila ali je guzu okrenula ka meni.ako tad nisam svrsio..okrece glavu i gleda me mackasto.rekoh,ova trazi.daj ne budi budala i izj*bi ovo,nece da se pruzi opet prilika da si sa ovakvom zdrebicom.ustao sam.ku*ac mi otezao nekako,tuce u gacama.osecao ko da nije moj,ko da je konjski.osecam u njemu neku snagu.a u glavi bubnji.stojim joj sa strane a ona okrece glavu i preko ramena me gleda.kaze da sedim.ja kazem da ne mogu.kaze da ne pomisljam da je pipkam i tako.ja cutim.lud sam.ku*ac mi naredjuje.ne znam sta radim.vruce mi po glavi.samo mi ona pred ocima.kaze da se lana zove.imam zenu.ova je tu sestra.dosao sam na pregled.riba je sest klasa iznad mene.pricam u



sebi ,a ku*ac je zeli.zeli ko nijednu.osecam koliko je mocna.to su te pi*ke koje te slude.lud sam.ruke mi krecu ka njenim kukovima.jos je presamicena preko stola.stajem iza nje.tacno mi kur*ac naleze na njene guzove.to volim.okrece se i kaze da sednem jer ce zvati obezbedjenje.kazem joj sto mi se tako namestas a znas kako si dobra.glas ko da nije moj.kaze da ona ne misli o meni,da sam samo pacijent.stezem je jace za kukove i namestam na ka*u.trljam je.ona cuti.ja joj se priblizavam sasvim i grabim je sa velike tvrde,vestacke sise.e momci moji,to su sise a ne one mlitave,meke.kako sam je zeljan.drpam je i ljubim po mirisnom vratu.kazem joj da joj i parfem takav da zove na kar*nje.ona cuti.ne znam da l uziva il ce da zove obezbedjenje.uzima slusalic i pritiska neki broj.ja joj otimam i zalupim slusalicu.ona poce da se otima,da me gura,ja je stegoh i podigoh joj mantil.ispod samo crne tange.a dupe joj je najbolje na svetu.guzovi obli,cvrsti,a malo razmaknuti.koza meka,noge ludilo.ona poce da cvili i da se brani.ja najarcan joj napipah glatku pi*ku a tamo 300 stepeni.vulkan.vlazna,mekana.kur*ac sam izvuko iz trenerke i nabio joj stojecki.ona poce odmah da dahce i da sapuce da mi je dobar.ma de dobar,nego sad narasto zbog tebe.ko kamen tvrd.nabijam joj do kraja,polako i srednje jako.ona ga guta.beli mantil naguzvan na gore.sise sam joj izvadio iz brusa i mantila i gnjecim ih ko tinejdzer.ko ce da mi veruje da sam ovakvu je*o.opet poce da se migolji i da se izmice.ja je polegoh svom snagom na sto i ugledah najbolje dupe i najsladju pi*ku koja je zinula i koju ja tr*am.kako joj je dupe glatko,cma* ruzicast,pica sva sjajna od sokova..kakva je ovo pi*ka!!poceh jace da joj nabijam.nisam je osecao koliko je vlazna.kur*ac mi je kad se digne 15cm,a sad je bio i duzi i mnogo deblji.vene mu iskocile,glavic nabreko.hocu da je isusim od je*anja.poceh da joj drpam sisurde,da je balavim,da joj guzove gnjecim.ocu i u du*e da je je*em.izvadih ga iz pi*ke i stpah joj ceo u du*e.ona vrisnu i poce opet da se otima.ja je stegoh i nabih joj prste u usta.a kurva poce da ih sisa.ne zna sa hoce.guz*m je ko lud.vracam ga u picku pa opet u guzu i tad joj nabijam u picku neku plasticnu



flasicu sa stola.ona se otvorila pa prima sve.i prste joj nabih.bolje mi je kad je u guzu tu*am.uska.a prima bas.uzimam misa od kompjutera pa joj i njega nabijam u pi*ku dok joj du*e unistavam.ona poce konacno da stenje.ja ludacki ka*am.vracam ku*ac u pi*ku i nabijam joj svasta u du*e.kako je unistavam.sise joj vucem i stezem a ona moli da ne radim jako da ne puknu.ma briga me,ja moram da te rasturam.onda je okrenuh i ja sedoh na stolicu a ona me opkoraci i nabi se na moju podivljalu ka*u.poceh da je zvalavim po ustima a ona nece.ja onda jace navlacim na ku*ac pa joj prste u du*e stavljam.razradjena je.nikako da svrsi.malo joj.pitam je jer te dobro jeb*m ,ona kaze onako.ja joj opalih samar i bacih na sto ,na ledja.ku*ac pravo medju sise.to me je razjarilo.one cvrste ,velike pa fa dr*aju.do usana joj ga guram a njoj gadno.e tad je na silu dobila u usta.popeo sam se na sto i jednom rukom joj nabio onu flasicu u pi*ku i urnisao je a drugom rukom sam joj drzao glavu i kar*o je u drol*asta usta.pocela je da place i da uzima slusalicu od telefona.slusalica starinska,zelena,glomazna.izvadio sam flasicu i slusalicu sam joj nabio u pi*ku nezasitu.ooo al je pocela da ga pusi tad.s uzivanjem.pa mi sise nudi pa se izvija i nabija na slusalicu.koliko ta moze da primi!dzarao sam je slusalicom dok mi je dudlala.nije losa.hteo sam svrsim.bilo mi je odjednom dosta.protrljao sam ku*ac joj malo medju sise i onda ga joj nabio u du*e.slusalica i moj kurac su je naterali da svrsi.kakav je to prizor bio.rasna zdrebica ,sa sisama u plafon, raskopcana,rasirenih nogu pljuje spermicu iz pick*ce.tresla se i mumlala da sam je silovao.vas me bilo briga sta mlati.okrenuo sam je i opet joj zguza sjurio ku*ac u pi*ku.nabio sam joj celu saku u du*pe i razvalio ga.kako je poceela da mi se izmice ja sam poludeo i manijacki joj nabijao.nadosla mi je sperma i napunio sam joj pic*u.evo ti pa se pitaj kad si palila nekog a posle da zoves obezbedjenje.kurvo ,rasturio sam te,neces moci smenu da izguras.da se nisam bojao da ce neko da naidje,popeo bih je na taj sto da se naguzi,da joj zine pi*ka i jos jednom bih je odrao od kar*nja pa bi je opet napunio u sve rupice

Nema komentara:

Objavi komentar