nedjelja, 4. rujna 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Pušila sam ku*ac za 200 dinara

Bila sam jos srednjoskolka, kad se moja sestra zabavljala sa jednim studentom. Ona je sedela kuci, a on je uglavnom bio u glavnom gradu, na studijama. Jednom prilikom, sestra je resila da ode kod njega. Ja sam naravno iskukala da povede i mene. Sestra je znala za sva moja iskustva, i da sam ponekad napadljiva fufica ali me je upozorila da ne budem previse slobodna. Morala sam u wc, pa sam pitala sestru gde je, a ona mi je pokazala. Smrdelo je strasno, pa sam maltene zmurela dok sam ulazila. Zavrsila sam i obrisala se papirnom maramicom. Dok sam izlazila iz kabine, naletela sam na…muskarca!


Upravo je zavrsio malu nuzdu i zakopcavao je slic. Ja sam pomislila, a on je izgovorio:”sta ces ti ovde, je*bo te..”? Tada sam shvatila da sam zbog smrada pogresno usla u muski deo. Posla sam ka izlazu, ali me je on zadrzao, uhvativsi me za ruku. “Gde si pozurila, sacekaj malo”. Poslusno sam stala. U tom odsudnom momentu, naisla je baba sera. “Sta se to ovde radi”! Povikala je na nas i htela da nas istera napolje. Medjutim, iskusni frajer je ladno izvadio novcanicu od 200 dinara i tutnuo joj u ruke. Moja nesudjena spasiteljica je samo otvorila vrata od svog “ofisa” i pustila nas unutra. Covek me je ugurao da udjem, a baba sera je zatvorila vrata za nama. Zbunjena brzinom dogadjanja, stajala sam kao skamenjena. Posmatrala sam tog coveka i odmeravala ga. Nije bio neko koga bih zaoazila na ulici. Bio je nizak i malo puniji. Imao je prilicno godina, mozda vise od pedeset. Za razliku od mene, on nije samo stajao i buljio, nego je reagovao dosta brzo za svoje godine. Protnuo je ruku kroz moju kosu na vratu i scepao me cvrsto. Odmah me je zazvalio duboko. Gurao mi je jezicinu u grlo, drugom rukom me je uhvatio preko majice za s**u. Jos uvek zbunjena, nisam se branila, cak ni kada mi je ruku uvukao ispod majice. Gnjecio mi je si*e, cas jednu, pa drugu. Kad je osetio da su mi se brad*vice ukrutile, samo je zadovoljno zamumlao i poceo da ih vrti medju prstima. Opustila sam se i prepustila njegovom vodjstvu. Kada me je pritisnuo na ramena, poslusno sam se spustila dole. Otkopcao je slic i izvadio lep komad ku**a napolje. Dalje sam znala i sama. Uhvatila sam ga jednom rukom i pocela da mu dr**m. Gledao me je sta radim. Priblizila sam svoje usne i obuhvatila gl**ic. Sisala sam ga, a rukom sam mu dr**la. Podigla sam pogled ka njemu i videla da je zabacio glavu unazad. Krenula sam da se nabijam glavom ka njemu. Svaki put sve dublje ga uzimajuci u usta. Drugu ruku sam protnula kroz otvoren slic i ispod gac**a. Uhvatila sam ga za jaja. Zastenjao je. Masirala sam mu jaja kruznim pokretima, stezuci ih, ali ne prejako. Znala sam da ne moze dugo da izdrzi tako. Obema rukama me je uhvatio za kosu. Cvrsto. Poceo je da me j**e u usta.


Nabijao ga je sve snaznije. I sve dublje. Zagusio me je ku***nom. Krenule su mi suze na oci. Zastenjao je i poceo da sv**ava. Punio mi je grlo vrelom sp**mom. Poslusno sam sve gutala. Znala sam i ja ponesto. Pocela sam da ga sisam i da izvlacim sve iz njega. Presamitio se u struku i gledao u neverici sta mu se desava. Kada sam sve iscedila, pustila sam mlohavi ku**ic da mi ispadne iz usta. Dahtao je i stenjao. Bio je kao slomljen. Kad ga je vratio u gace i poceo da se zakopcava, ustala sam i sada sam ja njega zavlalila. Prenela sam mu deo njegove spe**e u usta. Bio je zatecen i nije se branio. Iz dzepa je izvadio jednu crvenu i pruzio mi je… “Nisam to radila za pare, nisam ku**a”, pocela sam da se otimam prvi put. Medjutim, tutnuo mi je novcanicu u ruku i zurno izasao napolje. Popravila sam majicu i kosu i polako sam i ja izasla za njim. Srecom nisam srela nikog dok sam izlazila… Sledi nastavak priče. Admine molim te objavi priči i tebi ću…

Nema komentara:

Objavi komentar