subota, 24. rujna 2016.

DOŠAO DEČKO KOD MENE, I STAO MALO DA POPRIČA SA MOJOM MAMOM KOJA JE...



Došao dečko kod mene, i stao malo da popriča sa mojom mamom koja je tada spremala picu. Kaže on njoj, jao ja baš volim vašu picu, da izvinete.


 
Da nije dodao to da izvinete sve bi bilo normalno, tako da smo se pola sata smejali kad smo otišli u moju sobu, šta je on upravo izgovorio, blam godine
Baba me je zvala da je vozim kod lekara jer je jako bole noge i ne može da hoda. Oslanja se jednom rukom na štap, a drugom se drži za moju ruku. Iako sam išao iz treće smene i bio mrtav umoran, samo sam se setio kako je ta ista baba mene držala za ruku dok ja nisam umeo da hodam.
Ljubav mog života mi je, bukvalno, došao na vrata.



Naime, prije 15ak godina, kad mobiteli nisu bili toliko popularni, tražio je neke rođake, tek stigao u moj grad, i zalutao sa roditeljima baš na moja vrata. Pomogla sam im i objasnila kako da stignu na željenu adresu, a on sutradan došao da se zahvali i izvede me na piće. Evo slavimo 12-godišnjicu braka

Nema komentara:

Objavi komentar