subota, 3. rujna 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Namontirana i raz*ebana sponzoruša

Pre par meseci, jednog divnog prolecnog dana, dogovorila sam se sa nekom ekipom da se proteramo na jednom in mestu. Namontirala sam se kao prava sponzorusica i pesaka krenula ka mestu, gde je trebalo da me pokupi drustvo. Prolazeci kroz obliznji park dozivela sam jedno, do tada za mene, neverovatno iskustvo. Ugledavsi me u gotovo providnoj suknjici, koja je pri dejstvu vetra otkrivala pola du*eta, jedan sredovecni strokavi klosar na klupi u parku je izvadio svoj sm**ljivi zapusteni k**ac i poceo da ga dr*a. Toliku prestravljenost nikad nisam osetila. U tom trenutku u parku nije bilo nikog, pa sam potrcala na tankim stiklama koliko me noge nose, rizikujuci da se sva polomim. Kada sam otrcala pedesetak metara okrenula sam se mahinalno i videla kako se klosar teskom mukom podize sa klupe (verovatno je bio mortus pijan) i pocinje da ide za mnom dobacujuci: – “Dodji da ti cika da bonu, cupi.” Ubrzo se stropostao od silne alkoholisanosti i nastavio da dobacuje. Prep**nuta sam jedva stigla do mesta, gde sam se nasla sa ekipom. U metalik sivom Tuaregu smo se zaputili na odrediste. Vidno uznemirena u toku voznje sam im ispricala sta mi se dogodilo. Jedan drug je izvadio Dzek i dao mi da cugnem i povratim se malo u zivot. Drugarice su saosecale sa mnom i u cudu ostajale bez nekog komentara, dok su me drugari savetovali da vise ne pesacim bez muskog drustva, kad sam napucana. Malo Dzeka i cinjenica da smo vec bili na mestu ekstremno dobrog teranja su mi pomalo odagnale odvratnog klo*ara iz misli. Uz zvuke podsticajne mjuze smo cevcili ceps kao sumanuti. Pijanstvo me je potpuno opustilo i pocela sam da izazovno igram i uvijam se u ritmu muzike. Jedan od ortaka je prihvatio izazov i poceo je vesto da djuska sa mnom. Ubrzo smo se dovatili noseni vrelom atmosferom i carima alkohola. Bez pardona me je scepao za bulju i uvalio mi zvaketinu. I drugarice su se vec spetljale sa ostalim drugovima i prepustile se razvratu. Inace, moji drugovi su zapravo uglavnom “drugovi”. To su moje k*es-kombinacije sa kojima cesto izlazim i teram se do zore. Od drugova me nisu ka**li samo oni iz ranijeg perioda, jer su uglavnom sekaperse, tunjavci, fini mamini sinovi i intelektualci. Nadjem ja i dalje vremena i za njih, ali su meni i mojoj pi**i mnogo drazi ovi opaki ku*ovi, koji furaju u sestoj brzini i ciji zivot nije dosadan i amorfan. – “Irena, provali. Snimio te jedan baja tamo u uglu”, rece mi drugarica i pokaza lika, verovatno Afrikanca od preko dva metra,



koji je nepomicno posmatrao moj razuzdani ples u minijaturnoj suknjici. – “Je*o te on”, rece mi drug seretski i odseta do naseg stola. – “Nije me je*o, tek ce”, ne ostadoh duzna odgovora na njegovu prozivku i ku***nski se osmehnuh. Znala sam da pripadnicima njegove rase kruze price da imaju kur**ne od pola metra. Nisam do sada iskusila ka**nje sa njima i odlucila sam da ne propustim odlicnu priliku da obogatim svoje se**ulano iskustvo, koje je u poslednje vreme postalo vrlo respektabilno. Krenula sam navodno u toalet da se dovedem u red i namerno prosla pored lika koji me je snimio vesto ga pogledavsi pohotno i kao diskretno zakacivsi u prolazu. – “Excuse me, my name is Irena”, krenuh ja sa spikom.Rekao mi je da se zove Pol, da je poreklom iz centralne Afrike i da uziva u lepim srpskim ribama. Posto smo se fino upoznali, pitala sam ga da li bio ljubazan da me otprati do toaleta, jer je guzva i mogla bih da u prolazu zakacim jos nekog ko nije tako fin kao on i nece prihvatiti izvinjenje. Imala sam utisak da se u tom trenutku malo postideo i spetljao, ali je ipak krenuo da me otprati. Vec tada, iako pijana, skontala sam da se radi o finom liku, koji se izgleda malo i zaljubio u mene. Odlucila sam da njegovu smotanost pretvorim u svoju inicijativu, a sve sa namerom da najzad probam taj cuveni k**ac. Po izlasku iz toaleta gde sam dobro izd**ala svoju vlaznu raskantanu piz**rinu, predlozila sam svom tamnoputom poznaniku da prosetamo na vazduhu i provetrimo se malo od zagusljivog dima. Prihvatio je predlog i kao tele krenuo za mnom, koja sam ga izazivala vrckanjem u dop**njaku. Poslala sam drugarici sms sadrzine: – “Idem da ka*am crnju”, na sta mi je odgovorila – “Srecan rad” uz smajlic. Na stotinak metara od kluba pocela sam da se priljubljujem uz diskretnog Pola, negodujuci kako mi je hladno. Zagrlio me je i poceo da me mazi po nadlaktici da me ugreje. Ja sam vec bila nezaustavljiva u svojoj nameri i spretno sam ga zagrlila oko struka, a potom ga brzo scepala za du**. Bio je vizljaste gradje, ali sav u misicima, kao od gume. Rekla sam mu da mi se svidja i da bih volela da se kr***emo. Bio je malo zbunjen mojom direktnoscu, ali se brzo snasao, kad sam ga u polumraku uhvatila za k**u i pocela izazovno da ga mazim dlanovima preko pantalona. Osetila sam tada da to nije ku**c, nego pendrecina od skoro pola metra. Ubrzo smo se nasli u njegovoj makini i zaputili se ka njegovoj gajbi. Bilo je gluvo doba noci i dok je vozio vesto sam mu otkopcala slic i pocela da mu dr*** ku**c. Uzivao je u voznji, dok mu je pohotna je**lja, koju to vece vidi prvi i verovatno poslednji put strasno dr*a k**a. U jednom trenutku sam osetila nelagodu, jer me je dr**nje asociralo na klosara u parku, ali sam




  brzo to zaboravila, kad smo se nasli u skrovitoj sumici. Oborio je sedista u optimalan polozaj i kao vrecu me bacio na jedno od njih rascerecivsi mi noge. Osecaj neopisivog zadovoljstva i ogromnog bola pomesali su se u meni kad mi je uvalio debelu ku****nu. Urlala sam kao da mi pi**u busi hilti busilica, ali u isto vreme i uzivala u svoj silini njegove alatke koja me je obeznanjivala i dovodila do vise uzastopnih org***ma. Bio je nadomak svrs***nja sto sam iskusno procenila i pocela da mu blajvam tuki usisavsi svu s***mu kao Kirbi. Od zadovoljstva je tako viknuo da su moji urlici bili sapati prema tome. Sva pocepana i razderana, a u dobroj meri i rastreznjena, okrenula sam mu gu*u vesto je uvijajuci i trazeci svog djavola. Ogromna ku**ina bez pardona je zavrsila do pola u mojoj ipak nedovoljno razradjenoj g**i. Rekao mi je da ne brinem i izvadio iz kasete kola neku kremu, koju je obilato namazao na moje d**e. Iz par pokusaja cela ku**ina se zarila u mojoj g**i i osecala sam se kao po**o glumica, vesto uvijajuci pred naletima ogromne k**e, koja je pretila da mi razori bulju. Ubrzo je Pol napunio do preliva moje crveno du*e i onaku obamrlu od “torture” me okrenuo ka sebi da olizem ostatke sp**me na njegovim jajima i gl*vicu. Kao ekspertu za obradu j** i gla*ica, odao mi je prizanje na vestini i umecu, pomazivisi me ki**m po obrazima. To me je jos vise na*alilo, pa sa strpala dobra deo njegove ku**ine ponovo u usta i dovela ga do potpunog ludila poslednjim atomima snage. Letela je spe**a na sve strane. Odspavali smo kratko da bi nas probudili prvi znaci praskozorja. Nekako smo se odvezli do odredista. Na rastanku mi je rekao da sam NBA liga je**cica i da je u pocetku hteo da mu budem devojka, a kad je shvatio da sam laka roba odlucio je da me poje** i sutne. Ipak se predomislio, rekavsi da je uzivao u mojoj se**ualnoj vestini i da bi voleo da nastavimo da se vidjamo. Dala sam mu fontele i ponovili smo uzivanciju jos par puta. Trenutno nije u zemlji i jedva cekam da se vrati. Kur**ci nasih frajera izgledaju kao klikeri u odnosu na njegovu palicu, koju nevaljala Irena zeljno iskekuje da oseti po i u gu** i p**i. Zene, ne dozvolite da vam zivot smorno prolazi. Od onog boravka u Svcici sam shvatila – “Je**m se, dakle postojim”, a ne “Mislim, dakle postojim”…

Nema komentara:

Objavi komentar