nedjelja, 4. rujna 2016.

ISPOVEST – Došao sam kod tetke na selo i upoznao jednu plavušu koja je lizala sladoled…

Došao sam kod tetke na selo i upoznao jednu plavušu koja je lizala sladoled i pitala me da li imam devojku, rekao sam da nemam iako je imam već dve godine. Onda mi je rekla da odemo večeras na igralište kako bi smo se bolje upoznali. Kada sam došao čekalo me je pivo a ona

je ležala na ćebetu i pozvala me da joj se pridružim. Ležali smo tako i mazio sam je za butinu a onda i za macu, sve je više drhtala i stenjala, legao sam preko nje i pre nego što sam zavukao ku*ac u njenu pi*ku ujeo me komarac za gla*ić. Toliko me je svrbelo da sam je tu*ao do iznemoglosti, gurao i gurao ali nikako nisam mogao da svr*im, samo sam osećao svrab i znao sam da moram da se češem. Devojka je



  odlepila za mnom, krenula je da me jaše i tako da se sa mog ku*ca nije skidala čak i kada me je u to vreme zvala devojka na mobilni. Čim je prestao svrab svr*io sam. Od tada me zove p*rno boy, jer kaže da je*em kao na p*rniću. Spopada me po ceo dan i ne ostavlja me na miru samo da bih je opet je*ao, a ja se plašim da sad neću ustaviti dobar utisak jer neće biti tog komarca da me ujede za glav*ć.

Nema komentara:

Objavi komentar