nedjelja, 4. rujna 2016.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Prije dve godine završile smo sa dva brata želele smo dobru je*ačinu…

Odavna smo prijateljice. Prije dve godine završile smo sa dva brata želele smo dobru je*ačinu.Ona sa mladim,a ja sa starijim. Obe smo zgodne dugokose plavuše,zavidnih oblina,volimo se oblaciti se*y,i kada bi skupa prolazile ulicom uvek bi se svi okretali za nama. Jednu vece decki su otišli svojim putem, a nas dve smo odlucile da spavamo kod mene.
Nakon što sam se istuširala ponudila sam joj cist peškir da ode i ona. Sedila sam na krevetu , bezuspešno smišljajuci što cemo raditi veceras. Ona se ubrzo vratila,umotana u peškir dok su joj kaplje vode klizile niz telo. Bila je tako privlacna! Sela je kraj mene i gurnula mi jezik u usta. Cesto smo se znale ljubiti, pa mi to nije bilo ništa neobicno. Ali onda je skinula moj peškir s mene i pocela mi liz*ti s**e.
Grickala mi je bra*avice i govovrila mi kako su mi si*e savršene. Onda sam prihvatila igru. I ja sam nju skinula do g*la, zagrlila ju oko struka i privukla sebi u krilo. Obgrlila me nogama i pritiskala svoju vec vlažnu pi**icu o mene. Si*ala mi je jezik,a ja sam grizla pohotno njene usne.



  Pocela sam da shvatam šta ce se dogoditi. Onda je jednu nogu prebacila ispod mene i razbludno smo se trljale pic**ma.
Dok smo to radile medusobno smo si milovale s**e. Imala je tako dobre,velike du*e,koje su se njihale od naše zloceste igre. Onda sam ustala,ugasila svetlo i upalila svece. Posela me je na krevet, dovukla me do ruba i klekla pored kreveta. Pocela je lagano liz**i moju obrijanu pi**u i trljati me prstima po kli**risu,a u isto vreme je mazila svoju pi**icu.Zatim je uzela svoju si*u u ruke pa me njome trljala.Malo sam se podigla,i gledajuci to neverovatno se na**lila. Ponovno je pocela da me li*e.
Svr**vala sam pod pritiskom njenog vrelog jezika. Onda sam ju pozvala ponovo na krevet. Nabila mi je pi**u na usta, ali se okrenula tako da je i ona mene mogla da li*e u isto vreme. Uzela sam dugi glatki drveni držak koji je stajao pored kreveta i pocela da joj ga nabijam duboko u njenu mokru obrijanu p***ku. Stenjala je glasno,a onda mi je preotela igracku i pocela da ju nabija u mene. U isto vreme mi je cuclala kli**ris i nabijala me sve brže. Ponovno je dodala igracku meni i sad sam ja nju nabijala, pljunila sam par puta da joj pi**a bude što vlažnija, da što lepše s**ši.




  I onda sam ju sisala i grizkala bez prestanka joj nabijajuci igracku. Jaukala je svrš**ajuci, a njezin sok me zalio. Uto sam i ja ponovo pocela da s***avam. Posle toga smo šutele, nismo bile još u potpunosti svesne što se to dogodilo medu nama. Da prekinem šutnju sela sam kraj nje i pocela joj maziti **cku. Opet je bila vla*na.Samo sam gledala u nju i mazila ju. Ona se previjala od zadovoljstva, i ponovo sv**ila. Dala mi je dug poljubac i dogovorile smo se da necemo ništa reci deckima. Volela bih da se ovakva vecer ponovi, a po njenom ponašanju, cini mi se da i oce!

Nema komentara:

Objavi komentar