četvrtak, 5. siječnja 2017.

ISPOVEST – Imam 19 godina, ružan sam nikad devojku nisam poljubio. Jednog dana u dnevnom boravku dok sam ležao i gledao TV…





Imam 19 godina, ružan sam nikad devojku nisam poljubio. Jednog dana u dnevnom boravku dok sam ležao i gledao TV. na sedi sam imao sivi šorc i odlično se primećivala moja muškost, u međuvremenu uspavao sam se i nešto kroz snu osetio sam dodire po penisu, mislio sam da sanjam, odjednom osetio sam u snu da to nije san već me majka odirivala lagano sam otvorio oci i ugledao kako sedi na trosetu do mene a njena ruka leži na mom penisu sa laganim pokretima.





Zbunio sam se… mislio sam da sanjam. Nisam nikad verovao da se penis može probuditi ako spavaš, shvatio sam da je moguće. Pitao sam majku zbunjeno: -“šta to radiš” Odgovorila da imam dobar penis i da je vreme da dovedem devojku i osnujem porodicu. Sve na svetu razumem ali majčin stav nisam mogao razumeti.

Nema komentara:

Objavi komentar