srijeda, 4. siječnja 2017.

NEKI DAN SAM SVA SRETNA JER SE LIJEPO VRIJEME VRATILO OBUKLA LJETNU


Neki dan sam sva sretna jer se lijepo vrijeme vratilo obukla ljetnu lepršavu kratku haljinicu i krenula u grad. Ušla sam u bus koji je bio prepun i primjetila sam jednog gospodina koji ima oko 40 godina

 
 kako mi neprestalno gleda u noge, na neki način mi je to godilo, ali onda obzirom da sam stojala neposredno do njega uzeo je mobitel i pokušavao na kvarno da mi uslika međunožje. Kada sam to primjetila na sav glas sam ga napala i izprozivala kako je bezobrazan, kako mu mogu biti kćerka, a on mi slikaje noge i “ribicu”. Cijeli autobus se okrenu, svi su gledali u mene i u njega, bila sam u centru pažnje. Izvinjavao se, pravdao ostatak puta, a ja sam samo šutjela, ništa mu nisam htjela



odgovoriti. Iskreno možda i nisam morala baš ovako burno reagovati, ali želim da se priča kako me je neki matorac uznemiravao…

Nema komentara:

Objavi komentar