petak, 12. siječnja 2018.

ZAR JOJ JE TREBALO: Kosu je oprala MAJONEZOM, evo kakav je rezultat dobila

Majoneza je dodatak sendvičima, ali, vjerovali ili ne, za kosu je odličan. Ovo je iskustvo jedne djevojke koja je ”majonez masku” isprobala:

Oduvijek sam voljela eksperimente, tako da mi nije trebalo dugo da provjerim ovo.

Otišla sam u prodavnicu i uzela majonezu.  U majonezu sam dodala ekstrakt vanile, i eksperiment je mogao da počne.

Što se mirisa tiče, vanila nije puno pomogla. Majonez sam nanijela od korijena ka krajevima.



Poslije natapanja, kosu sam uvila u peškir, i ostavila tako 20 minuta.

Poslije sam oprala kosu, miris majoneza pomiješan sa mirisom šampona je nešto strašno.

Dok sam čekala da se osuši, već sam mogla da vidim i osjetim efekat. Kosa je imala sjaj, na dodir meka kao svila.

Moja prirodna kosa je kovrdžava, sada sam dobila efekat “mokrih lokni” . Kada se kosa osušila na koži mi je ostao masni trag i poslije tuširanja.

Vjerovatno sam napravila grešku sa količinom. Sada mogu da kažem da je eksperiment bio polovično uspješan, meka i sjajna da, ali miris i izgled, i nisam baš zadovoljna.

Nema komentara:

Objavi komentar